torsdag den 17. juni 2010

Going international.

Jeg har bestemt mig for at efterabe Acie lidt, ved at jeg, under mine indlæg, laver et lille resume om teksten på engelsk. Ikke fordi at jeg regner med at blog er så international (endnu) men jeg har set mange engelsk-talende læsere som har kommenteret andre dansk/engelske-blogs med at de var takemmelige over oversættelsen. Så, ja.

By the way, er jeg lidt I mit grønne hjørne (jeg ville gerne sige at det er fordi jeg konstant læser til min biologi eksame på tirsdag, men helt ærligt - meget er det heller ikke blevet til) og jeg vil opfordre alle til at bruge www.blackle.com i stedet for www.google.com. Det er Google der har designet hjemmesiden, og den eneste forskel er at det er en sort baggrund, i stedet for hvid. Dette resultere i at man sparer ufattelig mange watt, helt præcist "1,916,173.505 Watt hours saved" som der står på siden.

Og nu igang med biologi.

Ps. Hvis I har ønsker til indlæg her på min blog, må I selvfølgelig sige til! Det tager jeg imod med kyshånd.

I will begin to make small translations of my contributions, and I'm urging everyone to do searches with www.blackle.com, in stead of www.google.com, because it saves watt hours.
And please, contact me if you have suggestions to contributions on my blog (:

1 kommentar:

  1. Haha, nice det der google har lavet!

    //Emma

    www.EMMOEMMO.com

    SvarSlet